Libri E-Shop
Nakupujte
ZDE
Nakladatelství původní české encyklopedické literatury
Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace



Obálka
Ediční řada: Základní řada
Vyšlo: v roce 2010
Stav: Na skladě
Další informace: dotisk 3. aktualizované a rozšířené vyd., brož., 264 stran, na 100 obr., ISBN 978-80-7277-266-7
Cena: 290 Kč
Vložit do košíku
Ukázka z knihy ve formátu pdf  |  Návod
Víte, že LIBRI prodává také e-knihy?

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

email © Libri 2001-2014 – programování a správa obsahu tomáš honzák – design ondrej.aust.cz – validní HTML 4.01 a CSS 2.1 jak si objednat knížky